Διοικητική Λειτουργία της γραμματείας του Τμήματος κατά τη θερινή περίοδο 2021

Η Γραμματεία του Τμήματος στα πλαίσια των θερινών διακοπών 2021, σας ενημερώνει ότι, σύμφωνα με την υπ΄ αριθμ. 37/25-06-2021 απόφαση του Πρυτανικού Συμβουλίου του Πανεπιστημίου Πατρών, θα παραμείνει κλειστή από τη Δευτέρα 09/08/2021 έως  και την Παρασκευή 20/08/2021 και θα λειτουργήσει πάλι κανονικά (πλήρως πλέον) από την Δευτέρα 23/08/2021 με ωράριο εξυπηρέτησης κοινού (μέσω τηλεφώνου και e-mail) από τις 10:00 π.μ. έως τις 14:00 μ.μ..

Σας υπενθυμίζουμε ότι όλα τα αιτήματα (φοιτητών αλλά και διάφορων εξωτερικών φορέων και ιδιωτών) προς τη Γραμματεία του Τμήματος (π.χ. βεβαιώσεις σπουδών, πιστοποιητικά στρατολογίας, βεβαιώσεις πτυχιούχων, ερωτήματα σχετικά με Πτυχιακή Εργασία και Πρακτική Άσκηση, ερωτήματα σχετικά με δηλώσεις μαθημάτων, ωρολόγιο πρόγραμμα, πρόγραμμα εξεταστικής, βαθμολογίες κλπ.) θα αποστέλλονται στο e-mail της Γραμματείας () και θα απαντηθούν με την επαναλειτουργία της Γραμματείας στις 23/08/2021.

Σας ευχόμαστε ολόψυχα ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ με ΥΓΕΙΑ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ !!!!

Εκ της Γραμματείας

του Τμήματος Λογιστικής & Χρηματοοικονομικής